Header Ads

Son Yazılar
recent

Kararsızlığın Zindanı - Ahsen Habibe Kaya

Kararsızlığın Zindanı 


Kararsızlığımın beni nasıl zincire bağladığını görebiliyordum. Seni sevmekte çok kararsızım sevgili. Çünkü kararsızlık kara demektir. Seni karanlıktan oluşan zindanıma alamam ki. Karanlık zindanı tarif etmemi ister misin? Oraya adım atmadan önce gözlerini acıtan bir ışık vardır gözlerini açamazsın çünkü kanamaya başlar. Zindana doğru koşmaya başlarsın, simsiyah bir kapı seni karşılar. Kapının o kadar çok kiliti vardır ki içeriye bir tek sen girebilirsin ve kimse bir daha adım atamaz. İçeriye adım attığında nefesini tutarsın, seni içinde ne olduğunu göremediğin zifiri karanlık karşılar, penceresi yoktur o küçük odanın. Hiçbir yerden ışık sızmaz, kapının altından bile. İçeri de yatak yoktur, su yoktur. Sadece duvarlarda görünen işkence aletleri vardır ama görünmezlik pelerini takmışlardır. Ne zincirleri ne de nefes almanı engelleyen şeyi görebilirsin. Sadece onları hissedebilirsin. Aklını başından alır ve seni öldürene kadar acı çektirir. Ve elbette içeri kimse adım atamadığı gibi sende bir daha oradan çıkamazsın. Çünkü sen karamsarsın ve kendini oraya kilitlemişsindir..

Ahsen Habibe Kaya








Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.