Header Ads

Son Yazılar
recent

ORGANİZE İŞLER EN GÜZEL FİLM REPLİKLERİ İZLE

Organize İşler Filmi - Araba Nerde ?


 
Organize İşler - Araba Nerde paylaşan: pentadijitalmedya

Organize İşler Filmi - Seviyorum Desem Yeridir


 
Organize İşler Seviyorum Desem Yeridir paylaşan: pentadijitalmedya


Organize İşler Müslüm Denen Hıyar Varmış ( Cem Yılmaz Sahnesi )



Organize İşler En Komik Sahne Cem Yılmaz Sahnesi paylaşan: pentadijitalmedya

Organize İşler - Üzeyir Abi Sen Neden 



Organize İşler - Üzeyir Abi Sen Neden... paylaşan: pentadijitalmedya

Cem Yılmaz Dayak Nedir ( Organize İşler )



Cem Yılmaz Dayak Nedir ( Organize İşler ) paylaşan: pentadijitalmedya



+Sen neden hiç konuşmuyorsun Üzeyir abi ?
– Bir ara çok konuştum, faydasını görmedim, bıraktım.
-Bu benim sahne kıyafetim..
+Başka kıyafetin var mı? Yani insanken ne giyiyosun?
+ Siz ne iş yapıyorsunuz Asım bey?
– Serbest meslek, ama çok serbest.
– Ne güzel şarkı söylerdin eskiden. Neydi o içinde ay ışığı olan şarkı.?
+ Deniz ve mehtap.
– Hee.. Deniz ve mehtap.
+ O şarkının içinde ayışığı yok.
– Nasıl yok. Deniz var, mehtap var, ayışığı da vardır.
– Araklanmış arabayla karı araklamak, nerden baksan Süpermen’in işi.
– Karı falan şimdi hiç güzel olmadı ki. Seviyorum desem yeridir abi.
+ Ata bindin mi?
– Bindim
+ Bi daha bin!
-Araba nerde?
-Müşteride…
-Para nerde?
-Yarın vericekler…
-Araba nerde?
-Müşteride…
-Para nerde?
-Yarın vericekler…
-Ulan ben zaten çalıyorum dümbük! Bunun daha veresiyesi mi olur. Bizim normal hıyarların yapmadığını süpermen yapıyo ya.
– Al abi açık adres.
+ Az önce açtın dimi?
Ben günde 1 saat golf oynuyorum. Çok mu? Şimdi siz benim yarım saatimi aldınız. Yarım saat de arkadaşlar sizi dövseler. Eee..? Golf noldu? Benim dağda bayırda oynanan golfü buraya getirme amacım bu. Şimdi açın ağzınızı.
– Bu kafaya ulaşmak için ne içiyosun çok merak ediyorum.
+ Ben… ayran içiyorum.
+Ya bu görüntüler medyaya veriliyor mu?
-Sen ne diyorsun abi?  Sırf bunlardan oluşan program var ya. Zanileri çekip yayınlıyorlar işte.
+ Zani ne demek?
-Zani işte zina yapan kişi.
+Abi arkadaşımız geldi.  Ayağına sıksın, bu da bir mesajdır desin mi?
-Yok kafasına sıksın,desin bu bir mesajdır bir daha yaparsa ayağına sıkacağız desin.
Şöyle yanağını dönder bana. Yanağını dönder, yeni bir şey deneyeceğim sizle.
Yetiş Süpermen!
-Ne oldu abi?
+Yumurta bitiyor oğlum!
Şimdi sizin kafanızda iki tane soru işareti var. Bir: Dayak nedir? iki: Neden atılır? Sıradan bir dayakta vücutta iki şey yükselir. Bir, korku. iki ardinal. Ardinal bir hormon. Dayağa karşı olan arzuyu artırıyor. Biz bunu istemiyoruz. Biz istiyoruz ki, kabahatinizi hatırlayın. Sıradan dayağa örnek, sıradan dayak. Yaratıcı dayağa örnek, öğretmenlerimizin cetvelle bize böyle vurması. (Müslüm)

Organize İşlerYılmaz Erdoğan'ın 2005 yılında hem yönetip hem de baş rolünü oynadığı İstanbul'da çekilen dolandırıcılık hikâyesinin anlatıldığı aksiyon, komedi filmi
En Güzel Film Replikleri Edebiyat Parkı Edebiyat - Sanat Sayfasında. www.edebiyatparki.com

Organize İşler Filmi - Yılmaz Erdoğan

Organize İşler Filmi için ortalama olarak 150 kişi çalışmıştır. Çekimler 7,5 hafta sürmüş ve 26 farklı mekanda çekilmiştir. Asım Noyan karakteri için oluşturulan ev 1500m² büyüklüğünde bir otopark iken Yaşar Kartoğlu önderliğindeki ekip tarafından 250m² lik bir eve dönüştürülmüştür. bu işlem için 18 ton çelik kullanılmış ve filmden sonra sökülerek eski haline getirilmiştir. Müslüm Duralmaz (Cem Yılmaz) karakterine ait mekanlar Saklıköy Country Club’ta çekildi. Tabut sahnesi ise İzmir Ege mahallesi kullanılmıştır. Ve ilk olarak Gece uçuşu bir film için kullanılmıştır. İlk kez 1:2,35 sinemaskop gösterim formatı uygulandı. Filmde yaklaşık olarak 170 kişi rol almıştır. Bu kişilerin 70 kadarı profesyoneldir.



Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.