Header Ads

Son Yazılar
recent

Yeşil Yol ( The Green Mil ) Flim Replikleri İzle

Yeşil Yol ( Green Mil ) Flim Replikleri İzle

YORULDUM PATRON SAHNESİ


Yoruldum Patron - Yeşil Yol ( Green Mil ) paylaşan: pentadijitalmedya


The Green Mile (Yeşil Yol) - John Coffey İdam Sahnesi



The Green Mile (Yeşil Yol) - John Coffey İdam... paylaşan: pentadijitalmedya

Yoruldum, patron.
Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
Anlıyor musun? ”

“ Karanlıktan korkuyorum patron lütfen ışığı kapatma…”

“ Yolda olan yolda kalır… Bu hep boyle olmuştur. “

“Hayatımda yapmaktan gurur duymadığım şeyler yaptım, ama ilk defa cehennemin gerçek tehlikesini hissediyorum.”

“Hepimiz hakkında düşünüyorum. Kendi yeşil yolumuzda yürüyoruz, her birimiz kendi zamanında.”

“He killed them with their love, that’s how it is every day all over the world.”


The Green Mile replikleri / Yeşil Yol Replikleri (1999)


Yoruldum Patron - Yeşil Yol ( Green Mil ) Replikleri

Green Mil Replikleri , Yeşil Yol Replikleri , Yoruldum Patron Film Repliği , En Güzel Film Replikleri www.edebiyatparki.com ( Edebiyat Parkı ) web sayfasında.

Yeşil Yol (orijinal ismiyle The Green Mile) 1999 yapımı dram filmidir. Yönetmeni ve senaristi Frank Darabont'tur. Film Stephen King'in aynı adlı romanından uyarlanmıştır.
Film, En İyi Film Akademi Ödülü, En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu Akademi Ödülü, En İyi Uyarlama Senaryo Akademi Ödülü ve En İyi Müzik Akademi Ödülü'ne aday gösterilmiştir.

The Green Mil ( Yeşil Yol ) Film Konusu

Oldukça iri yarı biri adam olan John Coffey, iki küçük kızı öldürmek suçundan idama mahkûm olmuştur. Ürkütücü görünümünün aksine oldukça ince ve karmaşık bir iç dünyası olan Coffey, bazı doğa üstü güçlere sahiptir. Hapishanenin infaz odası baş gardiyanı Paul Edgecomb'un ona gerçekten suçlu olup olmadığını sorması ile birlikte aralarında bir diyalog başlar. Hasta olan Edgecomb'un Coffey'in güçleri sayesinde iyileşmesiyle olaylar gelişmeye başlar. Coffey, doğa üstü gücü sayesinde kendi içine çektiği hastalıkları ağzından serbest bırakarak hayatına devam edebilmektedir. Edgecomb'in, Coffey'in bu gücünün farkına varmasıyla Coffey'e olan düşünceleri tamamen değişmeye başlar. Coffey bu gücü sayesinde mucizeler yaratmaktadır ve Edgecomb bu mucizenin yaşamaya devam etmesi gerektiğini düşünmektedir

Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.