Header Ads

Son Yazılar
recent

Beni bu hayata bağlayacak hic birşey kalmadı! - Nazlı Sönmez



Beni bu hayata bağlayacak hic birşey kalmadı! 


Demet bu dünyada ne kadar yalnız olduğunu düşündü,onu bu dünyaya bağlayan birşey yoktu.Beraber yaşadığı ev arkadaşı olan Burcu universite öğrencisiydi,akrabalari evindeki bir odayi kiraya vermeye zorlamışlardı.Burcu çok konuşmayan bir kızdı zaten sessiz sakin biri oldugu için onu seçmiştim. Ailemi önceki sene trafik kazasında kaybetmiş ve ben o kazadan sonra 3 aya yakin bir süre hastanede kalmistim.
Bayram tatillerini,bayramları sevmiyordum bana sevdiklerimi kaybettigim o korkunç günü hatırlatıyordu. Fincanimdaki kahveyi kocaman bir yudumda içtim,ayaga kalktim, mutfaktaki ilac dolabinin kapağını açtım,içinden bir kutu uyku ilaci bir kaç kutuda ağıt depresyon ilaclari aldim,dogruca banyoya gittim kuvet dolsun diye musluğu actim,tekrar mutfağa gittim bir şişe kaliteli sarabim vardi onu aldim bir tanede sarap bardağı alarak tekrar banyoya gittim. Kuvetin kenarina sarabi,bardagi ve ilaçları doldurdum ve uzerimdeki elbiselerle kuvetin içine girdim,su sicacikti tüm bedenimi ısıttı.
Şarabi bardaga koydum bir avuc ilaç aldim her yudumda iki üç ilaç yutum derken ben nerdeye sarabi bitirmistim ilaç kutusunda ilaç kalmamıştı.Suyu kismistim ama akiyordu üzerime çöken agirlik o kadar fazlaydı ki kalkip suyu kapayamadan göz kapaklarim kapandi....
Birden nefessiz kalip boguluyormuş gibi oldum,gözlerimi açtığımda hastanedeydim,yanimda bir doktor ve hemşire vardı.Ilk birşey hatırlayamadım "nerdeyim" "Hastanedesiniz,hatirlamiyormusunuz? Intihar ettiniz yine!" "Ah evet etmiştim,beni kim kurtardi?" "Ev arkadaşıniz banyodan akan suyu fark edip banyoya giriyor,sonrasi malûm ambulansi aramiş" "Yine beceremedim ölmeyi desenize!" Bu kadar çok mu istiyorsunuz ölmeyi" "Beni bu hayata bağlayacak hic birşey kalmadı! Mutsuzum" Doktor "eger isterseniz bir kaç yıldır sanal gerçeklikle yaşayan insanlar var.Bu tamamem onlarin istekleri üzerine olan bir sanal yaşam hala uzerinde çalışılıyor,eğer isterseniz kaybedecek birseyim yok derseniz ki ben sizin defalarca intihar etmeniz uzerine bu teklifi yapiyorum.Bunun bir parçası olabilirsiniz,tabi isterseniz!" "Sanal gerceklik mi? O da ne hiç duymadim." "Biraz kendinizi toparlayin,sonra bunu size açıklayacağım."


Nazlı Sönmez / Minik Hikayeler






Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.