Header Ads

Son Yazılar
recent

Rıdvan Tuzlu- Gel



GEL


Ne zaman yağmurlara konu olan kadını anlatacağım desem, bir hüzün kaplar içimi ve anlatamam, anlatmak istesem de anlatamıyorum. Sana karşı en ufak duygular hissetmeyen birisi için ne yapsan boş, çünkü hislerin bütün iç duygularının aynasıdır. Bugün elime aldım telefonu ve sadece sesini duymak istedim ama bunu bile yapamadım biliyor musun ?
Defalarca çevirdim numaranı , ama bir türlü telefonu kulağıma alamdım, üzüldüm çünkü sevdiğim insanın sesini bile duyamıyorum.
Neden bu kadar zorlanıyor ve çekiniyorum ?

                                

GEL



Gel desem sadece aklıma,
Beni de alır mısın herkes gibi karşına,
Bunca söylediğim ve hissettiğim karşısında,
Bir şey demeyecek misin gözlerimi alıp karşına,

Yoktur aslında bütün hisler boş,
Odam sessiz ve lambam loş,
Evet girerken kalbime her şey çok hoş
İnsanları beklemek kadar işler boş,

Saatleri çevirmek istediğinde sen,
Sanki bütün hislerinde samimi olan sen,
Ama ben ne desem deyim sen sadece gel,
Yoksa gözyaşlarım olacak sonunda sel,

Ne zaman bizim vuslatımız,
Hayal miydi kalbinde ki kuşatmamız,
Sen yoksan olamaz hiçbir atımız,
Sen varsan biz her şey de tamız.


Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.