Header Ads

Son Yazılar
recent

Χάρις Αλεξίου - Φεύγω ( Haris Alexiou - Gidiyorum ) Müzik

Χάρις Αλεξίου - Φεύγω ( Haris Alexiou - Gidiyorum )
Χάρις Αλεξίου - Φεύγω ( Haris Alexiou... paylaşan: pentadijitalmedya


bir karanfil duruyor balkonlu evin son katında .. karşıma oturursun görmezsin beni ve uzaklarda tüten bir kedere gülümsersin.. .. bir keresinde belki geri dönmeyeceksin.. nazım Şimdi yağmur yağsa da gökyüzü beni korkutmuyor, Şimdi umutlarımın kimliği yok.. .. Bir şarkıyı da yol arkadaşı yapıyor, gidiyorum, gidiyorum..










Woman Art Photography

Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.