Header Ads

Son Yazılar
recent

Cemal Süreya - Birhan Keskin - Oktay Rıfat - Murathan Mungan

Cemal Süreya - Birhan Keskin - Oktay Rıfat - Murathan Mungan

Şimdi sen çırılçıplak elma yiyorsun Elma da elma ha allahlık Bir yarısı kırmızı bir yarısı yine kırmızı .. Bir yandan elma yiyorsun kırmızı Bir yandan sevgilerini sebil ediyorsun sıcak .. Benim öyle elmalara karnım tok Ben böyle elmaları çok gördüm ohooo .. Sen çırılçıplak elma yiyorsun Denizin ortasına kadar elma yiyorsun Yüreğimin ortasına kadar elma yiyorsun Bir yanda esaslı kederler içinde gençliğimiz .. Adımın bir harfini atıyorum Cemal Süreya Sen bana elma yerdin eskiden Ben kocaman bir bardak su sana mutfaktan İki buğulu ağaç olalım, ben sana iki serin taş, demiştim, daha o zaman yan yana, ses veren, yağmur alan.
Birhan Keskin Bakarsın düşü düşüverir içine. Bakarsın kapı çalınır biri gelir, Elimdeki elmayı yer..!
Oktay Rifat ..çık elma dediğin yerden kendine yeni giysiler al anahtarı kimde kaldıysa unut kimsenin olmasın diye kendi ellerinle kırdığın yüreğini çık elma dediğin yerden..
Murathan Mungan




Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.