Header Ads

Son Yazılar
recent

ASAF HALET ÇELEBİ, HİLMİ YAVUZ, CÜNEYD-İ BAĞDADİ

"bakanlar bana gövdemi görürler ben başka yerdeyim" .. gömenler beni gövdemi gömerler ben başka yerdeyim .. aç cübbeni Cüneyddd.." ASAF HALET ÇELEBİ "..herşeyin kilide, bir kilide dönüştüğü günlerde; .. aşkların bile ben geçerken eğildiği günlerde; nehirlerin bir testiye sıkışıp kaldığı günlerde; doğur cübbeni cüneyd; cübbeni doğur; beni kilitle cüneyddd; beni kilitle... .. ..Je suis un vieux boudoir plein de roses fanees çekmece açık dursun, çekmecedeki solgun gülleri kilitle..!" Hilmi YAVUZ “..Leyse fi cübbeti sivallah..” ("cübbemin altında Allah'tan başkası yoktur") Cüneyd- i Bağdadi’


Ya elim al kaldır beni
Ya vaslına erdir beni
Çok ağlattın güldür beni
Gel gör beni aşk neyledi  Yunus Emre  

PAZARENTSIS STAVROS (Gel Gör Beni Ask Neyledi) paylaşan: pentadijitalmedya

Edebiyat Parkı



Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.