Header Ads

Son Yazılar
recent

Uzaktan Eğitim Kurs Merkezleri

Uzaktan Eğitim Kurs Merkezleri

Uzaktan eğitim ile sertifika alabileceğiniz internet üzerinde bir çok kurum var ama güvenilir olanları bulmak da zor. İnsanların aklında haklı olarak bu kadar kurs merkezinden iyi olanı nasıl seçeceğim, güvenilir kurumları nasıl seçeceğim sorusu aklına gelmektedir.

Uzaktan eğitim ile sertifika almak için başvurabileceğiniz merkezleri sizler için araştırdık. Uzaktan eğitim sertifika programlarına katılırken nelere dikkat etmeli ? Güvenilir firmalar nasıl tespit etmeli ? Müşteri memnuniyetini nasıl ölçmeli ?

Uzaktan eğitim ile sertifika programları veren yerlerle görüştüğümüzde ve araştırmalarımız sonucunda güvenilir firmaları sizler için hazırladık.

Uzaktan eğitimde güvenilir sertifika veren yerler neresidir ? Uzaktan eğitim veren üniversiteler nerelerdir ? Üniversite sertifikası veren yerler nerelerdir ?

1- 3M Akademi 

3M Akademi uzaktan eğitim sertifika programları konusunda 4 yıldır faaliyet gösteren bir kurum. Sektörde en çok tanınanlar arasında yer alıyor. Devlet kurumları ile de olan proje bazlı çalışmaları da işinin kalitesini göstermektedir. Sosyal sorumluluk projeleri ile de adından söz ettiren 3M Akademi favorilerimiz arasında 1 numarayı alıyor. Ücretsiz işaret dili eğitimleri ile de yüzbinlerce kişiye işaret dilini öğretmeyi hedeflemektedirler. ( Not : Sertifikilandırma üniversite bünyesinde olduğu için sertifika talebi olursa cüzzi miktarda bir bedelle işaret dili sertifikasına da sahip oluyorsunuz. )
3M Akademi sertifikaları üniversite onaylı.

Web Sitesi : www.3makademi.com
 Sertifika : Üniversite Onaylı

3- Kurs Vitrini

İsim olarak ilk etapta bana bütün kurs merkezlerini sunan bir kurum gibi gelsede uzaktan eğitim ile üniversite işbirliği yapan kurumlardan bir tanesi. Çalışanları çok güler yüzlü, sıcak insanlar. Çözüm odaklı bir şekilde sürekli yaklaşıyorlar. Ücretsiz stres öfke kontrolü yönetimi eğitimlerine katılmıştık.
web siteleri : www.kursvitrini.com
Sertifika : Üniversite Onaylı


Uzaktan eğitim ile kurs alabileceğiniz merkezler araştırmalarımız devam ettikçe eklenecektir. Eğitim incelemelerimizi de daha sonra ki yazılarımızda yer vereceğiz.





 

Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.