Header Ads

Son Yazılar
recent

Usanmak İle İlgili En Güzel Dizeler - Sözler

Usanmak İle İlgili En Güzel Dizeler - Sözler


Nevmîdlik âteşine yandım
Bil’llâh bu vücûddan usandım

Fuzûlî

Fevkımda duran çarh-ı müzeyyenden usandım
Tahtımda olan hâk-i mülevvenden usandım
Dünyâ denilen gamlı nişîmenden usandım
Beytü’l-hazen adım, o meskenden usandım

Tâhirü’l-Mevlevî

Yaşlandım yuva üzüntüsüyle.
Bir tek isimdir varlığımdan geriye kalan.
Öldüm üzüntüden. Ne günlerdir bunlar?
Usandım ben bu hayattan.

Ebu’l-Kâsım-i Lâhûtî


Uyumak istiyorum; başım bir cenk meydanı;

Usandım boş yere hep gitmeler, gelmelerden;
Bırakın uyuyayım, yandım kelimelerden!

Necip Fazıl Kısakürek

Kavs-i kaderin attığı ok sath-ı zemîne
Ancak geliyor, saplanıyor kalb-i hazîne
Ey tîr-i kazâdan açılan şerha-i sîne!
Dil-hânedeki perdeli revzenden usandım

Tâhirü’l-Mevlevî

Usandım ben bu hesaptan sayıştan,
Gerekse hesapla sen yeni baştan.

Yunus Emre

Çektim o kadar cevr ü cefâsın ki usandım

Osman Nerves

Takatim tükendi artık usandım
Sevgiden yaralı yüreğim bıktı

Tâhirü’l-Mevlevî

Usandım elinden ey dipsiz zaman,

Cevdet Kudret Solok

Usandım, bıktım! Artık sen, ne zamana kadar hep aşktan bahsedeceksin?” dedin; sen git de, aşık olmayana; “Hikayeyi kısa kes!” de!

Mevlânâ

ne yapsam yok bir şey sızıyor ağzımdan
usandım korkuyu -bir silah imiş-
taşımaktan sadağımda

İsmail Kılıçarslan

İkilikten usandım birlik hanına kandım
Derdi şarabın içtim dermanım yağma olsun

Yunus Emre

Ben sizleri içinizdeki, o bilmediğiniz, yüzünüzle sevdim
Usandım yıllar boyu durmadan, kuyulara bakraç sala sala

Metin Altıok

O kadar çok anlattım ki
Kendime kaldım anlatmaktan…
Bunaldım kendisiyle boğuşmasını
Başkalarında çözmeye çalışan insanlardan
Usandım sözcük oynamalarından, tılsımlı sıfatlardan,

Murathan Mungan

Çilemin gemisi gelmiş demirli
Yükle yükle yüklemekten usandım artık

Kahır Mektubu


sensin, sevgilimsin, beni bilirsin
usandım artık dünyayı sorgulamaktan
yardım et bana, kendimle barışayım

Ahmet Erhan

Usandım kendi hayatımdan ve benden sonrakilerin hayatlarından,
Ölüyorum kendi ölümümde ve benden sonrakilerin ölümlerinde.

T.S.Eliot

Kalbim, anlatılmaktan usanmış,
Yıldızı sönmüş bir komedyendir artık,

Didem Madak

Ben bile bıkmış usanmıştım kendimden

Andrey Voznesenski

Bin bir anıyla dolmuş boşalmış küçük dolap
Hayatından usanmış kirli elbiselerim…

İlhami Çiçek

Usanmış, utanmış, bungun, hüzünlü
Karanlıklar içinde soluksuz gönlü

Goethe


Kırılmış kolumuz, kanadımız
Tatlı canımızdan usanmışız

Bedri Rahmi Eyüboğlu

Bekle beni döneceğim, bırak
Beklemekten usanmış dostlarım
Oğlum, anam, yoldaşlarım
Öldüğümü sansınlar benim
Umudu kesip bir ateşin başında
Beni yadedip içsinler ama sen

Konstantin Simonov


Dil gamla dahi dest ü giribandan usanmaz
Bir yâr içün ağyâr ile gavgâdan usandık

Nâbi

Beni candan usandırdı, cefâdan yâr usanmaz mı?

Fuzûlî

Şeyhî bu defteri oda yak var sükût kıl
Usanmadın mı şi’r-ü gazelden ne fâide

Şeyhîusandim

Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.