Header Ads

Son Yazılar
recent

Yağmurla İlgili Söylenmiş Sözler


EN GÜZEL YAĞMUR SÖZLERİ

“Yağmur başladı,
sen dedim camlara koştum.”
Ah Muhsin Ünlü
“Yağmur yağıyor, ıslanıyor etraf. 
Ağlasak kimse anlamaz değil mi?”
Oğuz Atay
“İşte şu yağmur, işte şu balkon, işte ben.
Ben dediğim koskocaman bir oyuk.”
Edip Cansever
“Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, 
fikrime sen.
Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden
bir bilsen.”
Cemal Süreya
“Bir çiçek bahçesinde geceye durgun kalışın yağmur sıcağı gibi.
Öptüm sonsuz gidişinden, saçlarının seyriyle seni.”
Cahit Zarifoğlu
“Ve güldün, rengârenk yağmurlar yağdI.”
Sezai Karakoç
“Eğer yağmur yağınca içeri gireceksen; seninle gitmem uzak ülkelere.”
Umay Umay
“Belki yağmura da gerek kalmazdı, insanlar bu kadar kirli olmasaydı.”
Turgut Uyar
“Dışarıda yağmur var ve gitmek için iyi bir gün. Yağmur var ve her şeyi gizlemek için iyi bir gün.”
Tarık Tufan
“Bana yağmuru anlatma, yağ!”
Victor Hugo
“Bazen rüzgarın saçımı dağıtmasına, yağmurun yüzümü ıslatmasına, birilerinin kalbimi kırmasına izin veririm. Sonra; saçımı toplarım, şemsiyemi açarım, kalbimi kapatırım. Hepsi bu.”
Can Yücel
“Eğer şairsem beni tanırsan, yağmurdan korktuğumu bilirsen, gözlerim aklına gelirse; elimden tut yoksa düşeceğim.”
Atilla İlhan
“O üzüntü birdenbire gelir. Hava yağmurludur.”
Sait Faik Abasıyanık


Usta yazarlardan yağmur ile ilgi sözler. Yağmur Şiirleri En güzel Yağmur sözleri Yağmur ile ilgili tüm şiirleri ve sözleri www.edebiyatparki.com web adresimizde bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.