Header Ads

Son Yazılar
recent

Ali Lidar'dan 10 Nefis Alıntı

Ali Lidar'dan bayılarak okuyacağınız, hemen paylaşmak isteyeceğiniz ( özellikle Tumblr sosyal ağda) 10 Nefis Söz.,


Ali Lidar Sözleri ve Alıntıları

Adın üç kez geçti saçma sapan bir filmde
Yalnız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu
Otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime
“Anne” dedim, hadi çay koy da içelim..
—     Ali Lidar

Çok uykum var, öp beni. Öpersen ne güzel uyurum.
—  Ali Lidar

Herkese bir park lazım, tek başına ağlamalık.
—  Ali Lidar

Anne…
Ben iyi değilim.
Neyi tuttuysam elimde kaldı.
Atladığım her öğün için üzülen sen, ruhumdan akan kanı görsen, nasıl dayanırsın bilmem.
—  Ali Lidar

sonra kalktın sen geldin, ben de kalktım seni sevdim.
seni sevdim.
bu zamanda kolay mı böyle bir şey ?
—  Ali Lidar

Eğer birini seviyorsan ve o seni sevmiyorsa bundan çok güzel kaos çıkar. Bir sürü şiir, sağlam bir roman ve anlatacak bir sürü hikaye çıkar. Uykusuz geçen geceler, parklarda içilen şaraplar, yerli yersiz kıskançlık krizleri çıkar. Ama sevgine karşılık çıkar mı? O biraz zor işte.
—  Ali Lidar

Annem gibi konuşacak olursam herkesin biraz mayası bozuk
—  Ali Lidar

Annem tanısa seni kesin çok severdi.
Bana kalırsa seni bütün dünya çok sever,
Ben de seni çok severim.
Ama şu an konu bu değil..

-Ali Lidar

bir insanın ötekini sevmesi
bu kadar zorken -içimizden geçen- bu çağda
ben kalktım seni sevdim, bir anlamı olmalı.”
—    Ali Lidar

Yağmur başladı.
Haberi olsa, niyet eder mi ki benimle ıslanmaya?

Ali LİDAR

Şu Reklama da tıklarsanız Edebiyat Parkı ekibi bundan mutluluk duyar :)




Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.