Header Ads

Son Yazılar
recent

Kemal Sayar - Sonsuza Dek Sophie

Bir şairdim ben 
Kalbimi büyüten dumanlı odalarda

Sonsuza Dek Sophie


Gözleriniz madam 
Gözlerinize bakıyorum da 
Sanki bir yangın yeri 
Yüzünüz talan edilmiş bir 
İmparatorluktan kalmış gibi, 
Bir şair oturmuş o iki kaşın arasına, 
Tüten dumana ve akan kana bakmaksızın 
Aldırmaksızın, 
patlayan bombalara şiir söylüyor gibi 
Aslında aşktır en çetin meydan muharebesi 
Siz koşuştururken lise bahçelerinde 
Dilinizde Goethe'den Yarım yamalak ezberlenmiş iki dize 
Ve deri ceketinize yaslanmış yürürken yağmurda, 
Bir şairdim ben 
Kalbimi büyüten dumanlı odalarda 

Benim kalbim dumanlı odalarda büyüdü madam. 
Yalan yok! yalan asla olmayacak 
Çünkü aşkı üstünüze serpiştirip kaçan o yağmur 
Bir gün sizi de ıslatacak 
Bir gün sizde hüzünle bakacaksınız kalbimin içine 
Orada yenilenmiş bir şarklıyı göreceksiniz 
Biz şarklılar, yani Allah'a inananlar, oruç tutanlar 
Ve asla konuşamayacakları kızlara aşklananlar 
Hep yenildik! 
Farklı mağlubiyetlerden kuruldu bizim tarihimiz 
Diyorum ki vaktiniz varsa bu akşam.... 
Bizim yüzümüz kızarır madam söyleyemeyiz 
Biz uzaktan sevmelerde birinciyiz. 
Genç kızlara başlarımızı çevirip bir bakamayız 
Bir bakarsak usulca elimizden kayar 
Ve parçalanır kristal gençliğimiz 
Biz kristal gençleriz madam 
Kolayca tuz buz oluruz 
-Eve gitsem daha iyi 
İyide benim o darmadağın halimi bırakıp nereye, 
Her gece saatlerce alıştırma yapıp da 
Bir tek sevda sözcüğü fısıldayamamanın sıkıntısı 
Aşksızlıktan solan bu cismi terk edip nereye gidiyorsun madam ? 
Merdivenlerden peşinizden koşup da 
İsminizi haykırmamayı size bakarken derinde 
Bir acıyla kıvrandığımı fark etmeden nereye ha… 
Bir gün yağmur yağsa 
Sırılsıklam o yağmurda ıslanacak 
Ve elinde sımsıkı tutuğu bir karanfille 
Gözyaşları,saçlarından sızan yağmurla karışacak 
Onun kapısının önünde duracaktı 
Onun kapısının önünde duracak 
Ve asla zile basmayacaktı 
O kapının önünde saatlerce ağlayacaktı o sırada fonda 
''Senin mavi gözlerinde'' çalacaktı 
Sophie, Sophie... 
Heyhat Sophie gidiyordu 
Mağrur bir prenses gibi şairin kalbinden sürgün edilmişti. 
Sanki hilafet ilga ediliyordu. 
Saltanat sefalete mahkum edilmişti. 
Tarih yeniden yazılıyordu. 
Sen benim sürgünümsün Sophie. 
Benim ülkem daplık ve karanlıktır 
Dağların arasından bana bir yol vardır 
O yolu yürümek zordur... 


Sonsuza dek Sophie...

Kemal Sayar 
Seslendiren : Can Demiryel 

Kemal Sayar Tüm Şiirleri İçin Tıklayın



CAN DEMİRYEL - SONSUZA DEK SOPHİE
SONSUZA DEK SOPHİE - Seslendiren CAN DEMİRYEL paylaşan: pentadijitalmedya

Sonsuza Dek Sophie



Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.