Header Ads

Son Yazılar
recent

Buğra Kaan Sermihan - Kırk Say

Kırk şiir okudum ardından ... Buğra Kaan Sermihan

BUĞRA KAAN SERMİHAN - KIRK SAY 

I
Kırk say, bugün bir de
Kırk taş topla bahçeden
ilki büyük olsun adına sabır de
Kırk günde at her birisini
Yas tutma , sakın ağlama
Bir kere gözünden düşerse kırk kere düşer
Sabır de , geçer de , bir de

II
Kırk say, bugün iki de 
Kırk taş topla bahçeden 
İkincisi küçük olsun adına hatır de
Ay pencerene düştüğünde atarsın,
Bir de çay demle hatrıma
Bu sefer demsiz olsun, bir köşede soğusun
Soğursa için de soğur, unutursun
Hatır de , unuttum de , iki de 

III
Kırk say, bugün üç de
Kırk taş topla bahçeden
üçüncüsü sivri olsun, adına gurur de
üç taşı sıkıca tut elinde
hangisi daha çok acıtırsa canını ona sıkı tutun
zaten insanlar canını acıtana sahip olmak ister
acıya değil , kendine sahipsin
üç kandil yak bu gece 
yolumuz karanlık, korkma 
mum ışığında dursun hayaller
her birine adlarımızı koy, kendine yansın
usulca bitmesini bekle , biter de
Gurur de , yeter de , üç de

IV
Kırk say, bugün dört de
Kırk taş topla bahçeden
en güzelini seç, adına özlem de
Özlem yüklerin en ağırdır
Atmak istersin bırakamazsın 
tutmak istersin taşıyamazsın
kırk taşın en ağırıdır , en ağrılısıdır
sol cebinde özlemi, geri kalanları sağında taşı
sakın çıkarma , düş(l)ersin 
ne zaman dizleri üstüne düşsen oku
dağıt özlemin her bir cüzünü bir Elif miktarı 
sana bana , annelerimize 
kırk günde dağıt da kendini sakın dağıtma
özlem de , imtihan de , dört de

V
Kırk say , bugün beş de
Kırk taş topla bahçeden
Küre bir taş olsun adına ömür de
İnsan ömrünün başlangıcı ve bitişi de bir değil mi  ?
“ İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci'un ”
Her şey başladığı yere dönecekti
Başlangıca, sıfır noktasına
Döndük bizde yoktuk bir olduk
Dolu dizgin sıfıra koştuk
Kırk günde at her bir taşı, hiç kalasıya kadar
İnsanı insandan çıkarırsan ne kalır ki
Ömür ki hiç kalır mı ?
İnsan yok olana gider, yok olana kadar gider
Adım adım gidiyorum işte
Yanımda bir parça sen, kalan yine sen
Sende kalan ben , sensiz giden yine ben
Soracaklar beni, soracaklar seni , soracaklar bizi
Suskunluğundan bilsinler bizi
Bir omuz silk “ HİÇ” de
Ömür de , biter de , beş de

VI
Kırk say bugün altı de 
Kırk taş topla bahçeden 
Kara bir taş bul adına baht de
İnsan bahtını da seçemiyor değil mi ?
Sakın İsyan etme Cüzi de olsa benim iradem de
 Ben sana teslimdim, sen Allah de 
La tahzen ! Üzülme 
Gitsem de Rabbim seninle,
Ben seni emanet ettim, sahiplerin sahibine
Ben seni bir dua bildim , sahibin adına 
Ben sana bir deli oldum , tüm aşıkların hatrına
Bir deli de , sevdim de , gitti de 
Baht de , Rabbim de , altı de 

VII
Kırk say bugün yedi de 
Kırk taş topla bahçeden
Yedincisi en yeşili olsun adına cennet de
Boynunda taşı , yedinci gün atarsın.
Yedi katlıydı cennet ,
Alemlerin alemi , ademin evi
Adem günahkarların ilki
Bir kere düştü cennetten
Havva’sını kaybetti
Bir kere kovulmuştu cennetten
Rabb’ini kaybetti
Bizde düştük seninle ,  düşlerin en güzelinden
Cennetimizden , birbirimizden
Yedi tepe arasında koştuk da , birbirimize koşmadık
Yedi kere döndük de , birbirimize dönmedik
Yedi kere öldük de , birbirimize doğmadık.
Adem de , günahkar de , tövbekar de
Yedi de , cennet de , kovuldum de
Buğra Kaan Sermihan ( Kırk Say )



AYSEL YAKUPOĞLU - DİZİ MÜZİKLERİ 


Aysel Yakupoğlu - Gün Gelir [ Orijinal Dizi... paylaşan: pentadijitalmedya


BUĞRA KAAN SERMİHAN - KIRK SAY

Şuraya bir hatır koydum , hatırlarsın. Buğra Kaan Sermihan
 


Hiç yorum yok:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.